Jimat dan Berbaloi-baloi!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Sudah seminggu saya tak menulis artikel disini untuk perkongsian bersama. Di kesempatan ini saya ingin kongsikan beberapa perkara yang pada hemat saya amat penting dan mungkin ramai pelawat yang melawat blog saya ini tidak perasankan hal ini..

Apa yang sangat penting tu tetapi pelawat tidak perasan?? =)

Sebagaimana yang saudara/i ketahui, blog ini mewawarkan tentang produk IQ dan EQ yang sangat sesuai kepada kanak-kanak, pelajar, dewasa dan juga orang tua (warga emas). Rasanya tidak perlu saya ulang kembali kebaikan dan khasiat produk ini  di post kali ini kerana anda boleh membaca dalam pos saya yang sebelumnya..

Apa yang ingin saya kongsikan kali ini ialah berkenaan aturan pemakanan produk ini. Ramai yang tidak perasan tentang aturan ini..

Sehari perlu makan berapa biji??

Sebotol boleh tahan berapa hari??

Saya telah membuat kiraan untuk anda supaya anda lebih mudah mengetahui berapa botol produk yang patut beli untuk anak-anak anda.

Aturan Pengambilan Mindatif Plus…

Note: Warna Kuning: Di Sarankan..😉 Warna Biru: Pun sesuai..

Mengapa saya warnakan beberapa kotak dengan warna kuning dan juga biru??

Apa yang saya dapati sebelum ini (berdasarkan feedback pertanyaan pelanggan saya..), ada sesetangah tidak perasan aturan pemakanan ini. Pada pendapat saya, aturan ini sangat penting terutama kepada keluarga yang mempunyai anak yang ramai dan ingin mencuba produk ini. Mereka ingin mengetahui sebotol produk ini boleh bertahan berapa lama kerana atas faktor kewangan dan sebagainya.

Harga murah dan tahan lama..

Kepada tuan/puan yang mempuyai anak berusia dari 3-12 tahun saya sangat menggalakkan mencuba produk ini. Anak-anak yang berada di tadika,1 botol kecil sudah memadai untuk melihat keberkesanan produk ini kepada mereka kerana mampu bertahan selama 2 bulan dengan pengambilan setiap hari.

Jika dilihat dari segi harga pula,  pada saya ianya sangat berbaloi kerana 1 botol kecil berharga RM15.00 tetapi mampu bertahan selama 2 bulan!! Dan dalam tempoh ini, insyaAllah telah cukup untuk tuan/puan melihat sendiri perubahan anak-anak tuan/puan.

Manakala anak-anak yang bersekolah rendah terutama yang bakal mengambil UPSR tahun ini. Satu botol besar memadai untuk mencuba dahulu kerana tuan/puan boleh lihat sendiri bahawa 1 botol besar ini mampu bertahan 2 bulan!! Dengan harga cuma RM28 sebotol!! Jika dibahagi kepada dua bulan, lebih kurang RM16/sebulan sahaja..

Pelaburan  tuan/puan dengan membeli produk ini kepada anak-anak puan pada saya sangat baik.. Siapa yang tidak mahu melihat anak-anak mereka berjaya bukan?? Terutama anak-anak kampung yang perlu bersaing dengan anak-anak bandar..

Pengalaman saya, saya ada bertanya kepada kenalan saya yang sangat pandai. Saya bertanya kepada beliau, apa rahsia beliau sentiasa bersemangat untuk belajar dan mendapat keputusan cemerlang?? Saya tanya, keluarga beliau ada memberi apa-apa makanan tambahan ker??

Tahukah apa jawapan beliau?? Keluarganya telah mendidik dan menyuruh beliau dan adik-adik beliau makan produk makanan tambahan  untuk minda sejak dari kecil sehingga sekarang!! Walaupun produkya bukan la mindatif (mindatif produk baru tiga tahun di pasaran) tetapi apa yang saya nak tekankan disini bahawa, pengambilan produk makanan tambahan sejak dari kecil sangat diperlukan oleh anak-anak sekarang.

Jika bertanya kepada ibu bapa yang anak-anak mereka cemerlang dibandar, kebanyakkan mereka akan menyatakan bahawa mereka memberi anak-anak mereka makan produk IQ dan EQ sejak kecil sebagai salah satu altenatif mereka.

Buat keputusan sekarang..

Kepada tuan/puan yang pertama kali mendengar tentang produk ini, beri peluang kepada tuan/puan untuk mencuba produk ini pula kepada anak-anak tuan/puan. Disamping harga yang mrah, produk ini mampu membri penjimatan kepada tuan/puan dan yang paling utama insyaAllah akan memberikan kesan yang sangat memuaskan setelah mencuba produk ini.

Tidak rugi membelanjakan sedikit wang tuan/puan untuk kejayaan anak-anak tuan/puan sendiri. Tuan/puan tidak mencuba, tuan/puan tidak merasai dan mengetahui khasiat produk ini terhadap anak-anak tuan/puan. Itu nasihat saya..;)

MindatifPLUS (MP)~

Leave a Reply

