Tak tahulah nak bagi hadiah apa..

(Gambar hiasan..)

Assalamualaikum w.b.t

Saya pasti dalam hidup kita pasti ada insan yang sangat istimewa atau special dihati kita. Kadang kala menjelang ulang tahun perkahwinan atau hari lahir seseorang pasti kita akan cuba memberi hadiah kepadanya.

Atau mungkin juga rakan-rakan kita yang bakal melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi. Saya pasti sebagai rakan, kita pasti akan cuba memberikan sebuah hadiah kepada rakan kita. Walaupun harga tidak lah terlalu mahal asalkan ada hadiah untuk meraikan rakan kita yang bakal bergelar pengantin baru.

Biasanya barang-barang yang diberi seperti jam tangan, jam loceng, frame gambar, taddy bear, set cadar, set pinggan mangkuk (untukmajlis perkahwinan), baju, tudung, barang elektrik, coklat dan sebagainya.< Tak tahu la jika ada yang saya termiss..hehe..>Kadang kala hadiah-hadiah ini sudah biasa diberikan oleh orang lain dan saya pasti kita mahukan kelainan hadiah dari kita kan?? :)

Jesteru itu cadangan saya, apa kata jika kita berikan hadiah perfume kepada seseorang semperna hari istimewa mereka. Saya pasti mereka akan sukakannya. :)

Di pasaran sekarang terdapat pelbagai mini perfume yang dijual dalam set tertentu. Anda boleh pilih sahaja yang mana satu pilihan hati anda untuk diberikan hadiah. Atau anda juga boleh pertimbangkan cadangan produk yang saya ini maklumkan ini..:)

Hadiah untuk lelaki atau wanita..

Sekiranya anda mencari hadiah untuk diberikan kepada sahabat anda sama ada perempuan atau lelaki semperna harijadinya atau apa-apa peristiwa khas sebagai tanda ingatan, saya cadangkan anda memberikan set wangian Adam (lelaki) atau Hawa (wanita). Atau anda juga berminat untuk kegunaan sendiri juga tiada masalah. Botol bersaiz kecil (4ml) sangat mudah di bawa kemana-mana. Lihat gambar di bawah:

Wangian ini sesuai untuk kaum lelaki. 1 set perfume ini mengandungi 4 botol (4ml) dengan 4 wangian berbeza.

1. Ibn Sina (by Desire Red)

2. Ibn Khaldun (by Energize)

3. Ibn Rusyd (by Starwalker)

4. Ibn Taimiyah (by Contradiction)

Wangian ini pula sesuai untuk kaum wanita. Sama seperti set lelaki, 1 set perfume ini juga mengandungi 4 botol (4ml) dengan 4 wangian berbeza. Saya pasti kaum wanita sukakan perfume yang pelbagai wangian ini..

1. Balqis (by Miracle)

2. Sumaiyah (by P.Hilton)

3. Adawiyah (by YSL)

4. Asiah (by Still)

Hadiah untuk bakal pengantin baru..

Sekiranya ada rakan-rakan sahabat sekalian yang bakal mendirikan rumah tangga, saya sarankan membeli set ini kerana ia mengandungi 2 wangian untuk lelaki dan 2 wangian untuk wanita. Atau boleh juga dihadiahkan kepada ibu dan ayah kita. Sangat sesuai untuk mereka. Saya pasti, setiap kali menggunakanya rakan kita akan ingat hadiah itu dari kita..:) Berikut wangian yang terdapat dalam set ini:

1. Ar-Razi (by Cool Water)

2. Al-Ghazali (by Desired Blue)

3. Mashitah (by Escape)

4. Maryam (by Tommy Girl)

Harga berpatutan..

Harga setiap set tersebut sangat murah. Boleh dibeli oleh remaja, ibu bapa, dan sesiapa sahaja yang menginginkannya. Wangianya juga lembut dan selesa sepanjang hari.

Harga hanya W/M:RM25/set dan E/M:RM29/set tidak termasuk kos penghantaran. Kos penghantaran RM6 (semenanjung) dan RM10 (sabah/sarawak).

p/s: Berminat boleh hubungi saya Mohd Hafizul Halim 013-7019350.

Ikhlas: fyzul MP

2 responses to this post.

  1. tengok la orang tu camana…kalau dia suka makan coklat,y not bagi dia hadiah coklat?maybe handmade coklat will do..bungkus cantik2…mesti dia suka..

    Reply

    • saya setuju pendapat awk zai… kalo pandai buat coklat sendiri lagi baik.. tp skali skala ubah angin, bagi hadiah bentuk lain seperti buku ilmiah ke, okay jugakan? hehe… tiap kali dia tgk buku tu, dia teringat kat org yang beri.. hehe…

      Reply

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 39 other followers

