Cara Bayaran

Cara membuat bayaran untuk belian Mindatif Plus seperti berikut:


1. Tentukan jumlah quantiti yang ingin dibeli dan juga wang pos.

2. Buat bayaran terus ke salah satu akaun saya di bawah.

Maybank
No Akaun: 151306751015
Atas Nama: MOHD HAFIZUL HALIM

3rd party email= hafizul0922@gmail.com
atau

 

CIMB
No Akaun: 06120077085529
Atas Nama: MOHD HAFIZUL HALIM

3rd party email= hafizul0922@gmail.com


Selepas pembayaran dilakukan,sila hantar sms kepada 013-7019350 atau email hafizul0922@gmail.com bersama maklumat berikut:


  1. – Nama dan no telefon anda
  2. – Masa, jenis bank dan jumlah bayaran dibuat
  3. – Alamat Rumah anda
  4. -Jumlah Produk yang dikehendaki

Saya akan membuat penghantaran selepas bayaran diterima.

****

Harga Produk:

Kos Penghantaran Semenanjung: RM2.00 bagi setiap botol

Kos Pos ke Sabah dan Sarawak: RM10.00 bagi setiap kotak. (Kuantiti 1 kotak tiada had, lebih banyak lebih baik.)

Harga KOS PENGHANTARAN TERBARU 2011

***

Harga produk untuk ke Brunei / Singapura / Indonesia / Thailand

1 Botol Besar = RM35

1 Botol Kecil = RM20

Kos penghantaran pos laju:

Brunei dan SingapuraRM50
Thailand dan IndonesiaRM70

***

p/s: Anda boleh berpakat dengan rakan pejabat anda untuk dapatkan produk ini lebih dari 4 botol besar, anda jimat dari segi kos penghantaran.

Penghantaran menerusi: Pos Laju Malaysia

Tempoh penerimaan: 2-7 hari bekerja 2-5 hari bekerja

 

Jaminan Penghantaran: Sekiranya produk sampai dalam keadaan terbuka @ pecah, sila maklumkan kepada saya, saya akan menggantikan produk lain atau pemulangan duit saudara/i semula..

Laporan kerosakan perlu beserta bukti..

Sekian terima kasih.

***

37 responses to this post.

  1. Posted by lailatul on December 19, 2012 at 11:08 AM

    assalamualaikum…nak tanya pengedar di kuala kubu bharu ada x? saya berminat dgn produk ni..

    Reply

  2. nk tanya mcmana nk jd pengedar dan keuntungan nya mcmana….TQ

    Reply

  3. Posted by akak perlis on February 22, 2012 at 3:40 PM

    kalau nak jadi pengedar kena bayar camana email detail ke fazaleina@yahoo.com. tq

    Reply

    • Maaf lambat reply. Untuk pengedar, cara bayaran adalah sama seperti membeli produk ini. Bank in jumlah ke akaun bank saya, dan akak sms berikutnya detail tentang masa bayaran dan nama bank serta alamat akak.

      Reply

  4. Posted by kak rosita on April 4, 2011 at 2:57 PM

    Assalamualaikum,

    Akak mempunyai 2 org anak seorang 12tahun (UPSR) tahun ini dan seorang 5 tahun di sahkan oleh doktor pakar hyperaktif (ada masalah pertuturan berbanding dengan kwn 2 sebaya dan tiada tumpuan ke atas segala percakapan kita, susah nak di ajar sesuatu) boleh hafizul syorkan kuantiti yang per di ambil oleh anak-anak akak tu. insyallah akak akan buat bayaran melalui cimb clik dan emailkan kepada hafizul. terima kasih.

    Reply

  5. Posted by rosnah on January 30, 2011 at 12:38 PM

    salam, saya nak order 3 botol.

    Reply

  6. Posted by izwani on January 25, 2011 at 8:47 AM

    salam hafizul, terima kasih atas dorongan yang diberikan, akak mmg nk beli produk nih, akak nk beli 2 botol besar = RM60.00, InsyaAllah hari nie akak bank-in kan duit ke akaun Maybank Hafizul, bila dh bank-in akak sms bgtau ya…utk anak akak yg 5 thn tu mkn 2 biji pagi n malam ya Hafizul

    Reply

    • @kak izwani: Terima kasih akak. Untuk 6 tahun kebawah 2 biji sehari, sebiji pagi dan sebiji malam. Tapi jika akak nak beri lebih tiada masalah.

      Reply

  7. Posted by izwani on January 24, 2011 at 10:29 AM

    salam, saya baru sahaja mengenali produk ini, buat masa sekarang saya memberikan anak saya tablet d-genius keluaran dcl, nampak berkesan untuk si abang 6 thn, tp kurang pada si adik, si adik 5 thn dan br bersekolah, tiap pagi mesti menangis tak mau gi sekolah, buat kerja sekolah pun liat, susah sgt nak ajar dia terutama bab menulis, saya tertarik dgn produk nie krn ada bacaan doa dan campuran kurma, kismis dsb….pada pendapat En Hafizul dapat x produk nih membantu anak saya tu.

    Reply

    • @Kak Izwani: Berdasarkan kekuatan testimoni pengguna kami, saya sangat menyarankan akak mencuba dan tawakkal produk kami. InsyaAllah berkat kekuatan doa dan zikir yang digarabkan sekali bersama produk ini dapat membantu anak akak dan mengembalikan semangat dan minat belajar beliau. Saya sarankan akak mengambil sebotol besar untuk anak akak 5 tahun tersebut kerana 1 botol besar penggunaan sehingga 2 bulan untuk dia. InsyaAllah dalam masa 2 bulan (pengambilan setiap hari) akak dapat melihat perbezaan terhadap anak akak. Terima kasih.

      Reply

  8. Posted by azlina on January 11, 2011 at 5:49 PM

    salam

    saya nk tanyer pasal cara pemakanan utk ibu mengandung bagaimana? n berapa biji? n bila waktu yg sesuai adakah selepas 3bulan.. atau 7bulan? atau sepanjang kehamilan?

    dan anak sye 1thn… boleh ke dia mengisap takut trus telan aje….

    Reply

    • @kak mas: Jika dijohor, ada beberapa kiosk ubatan menjual produk ini. Selain johor saya tidak pasti, rasanya tiada kerana jualan produk menerusi pengedar-pengedar. Di farmasi juga tiada.

      @azlina: cara pemakanan sama, dikemam atau letak bawah lidah. Untuk ibu hamil, hanya boleh makan apabila setelah 4 bulan keatas kerana ketika itu janin (bayi) telah terbentuk maka khasiat produk iAllah boleh turut sama dikongsi bersama bayi. Untuk anak akak berusia setahun, pengalaman bos saya, dia masukkan tangan supaya bayi boleh hisap. Namun jika telan, tiada masalah utk bayi. Mudah-mudahan khasiat produk dapat peroleh dengan izin-Nya walaupun ditelan.

      Reply

  9. Posted by Kak Mas on January 11, 2011 at 4:45 PM

    Selain dari wakil yang terdapat di web ini, ada tak dijual di kedai-kedai or farmasi?

    Reply

  10. Posted by rozana on October 28, 2010 at 4:04 PM

    akak terpanggil utk mencuba ini kerana ank yg sulung mempunyai daya ingatan yang kuat tapi masalah yang tak boleh di tangani ialah lambat dlm penulisan kerja. adakah sesuai dia memakan product ini.
    dia sejak kecil mempunyai daya ingatan yang bagus ini terbukti kerana dia boleh menguasai bahasa cina dengan berkawan & bermain dgn anak jiran tertangga. Adakah product ini boleh meransang daya tumpuan.

    Reply

    • Salam kak rozana..

      Terima kasih atas pertanyaan ini. Dari segi kebaikan dan khasiat yang ada pada produk, insyaAllah dapat membantu anak akak berdasarkan testimoni pengguna kami yang lain. Yang perlu adalah mencuba produk kami dengan mengambil ikut aturan dan cara permakanan yang betul. Paling penting, pastikan produk dimakan setiap hari dan dikemam atau dikesap (jangan terus telan). InsyaAllah akak akan lihat perubahan sama ada produk kami sesuai untuk anak akak atau tidak.

      Jadi saya sarankan jika anak akak sekolah rendah, habiskan sebotol besar. Sebotol besar boleh tahan selama lbh kurg 2 bulan untuk sorang makan. InsyaAllah dalam tempoh 2 bulan sudah ada perubahan yang boleh dilihat.

      Diharap jawapan saya ini membantu meyakinkan akak untuk mencuba produk ini. TQ

      Reply

  11. Posted by wan azila on May 28, 2010 at 3:12 PM

    salam ,saya ingin memcuba produk ini utk anak2 sya.bgaimna cara mkn produk ni utk yg berumur 15thn,12thn dan 8thn?

    Reply

    • Trima ksih ya puan krana brminat dgan produk ni..ok puan.. untuk ank puan yang brumur 15 thun,dia prlu mkan mindatif sebanyak 3 bji untuk pgi dan 3 bji untuk mlam.. untuk anak puan yang brumur 12 dan 8 thun, mreka hnya prlu mkan sbnyak 2 bji untuk pgi dan 2bji untuk mlam.. mndatif ni prlu dkemam bwah lidah.. smbil tu kita kena baca surah alam nasyrah sbnyak 3 kli.. ttpi lebih baik kalau kita baca surah alam nasyrah selagi mndatif tu ada dlam mlut smpai hbis.. kalau x dpat baca surah alam nasyrah,boleh juga selawat..

      Reply

  12. Posted by lyana on April 18, 2010 at 6:10 PM

    slm..utk tempahan 2,blh x klu guna BSN?atau dgn cara lain lg misalnye melalui pos jgk??hrp2 blh dipertimbangkan lah ye…

    Reply

  13. Posted by kak rosita on March 22, 2010 at 2:06 PM

    Assalamualaikum,

    Akak mempunyai seorang anak lelaki berusia 3 tahun 10 bulan. Beliau telah disahkan oleh doktor pakar sebagai kana-kanak hyperaktif . Masalah akak ialah dia masih belum pandai bercakap dengan lancar malah hanya beberapa patah perkataan saja yang keluar dari mulutnya. Akak dh cuba bebarapa pil untuk minda tapi tidak berhasil dan dh cuba untuk berubat secara tradisional tapi masih tiada hasilnya. Apakah mindaktif plus sesuai untuk anak akak. Akak ingin sekali mencuba nya dan sekiranya sesuai dan akak ingin menjadi pengedar, bagaimana kah caranya.

    Reply

    • Posted by fyzul on March 22, 2010 at 2:40 PM

      Assalamualikum kak rosita,

      Saya doakan kesejahteraan anak akak. InsyaAllah akk boleh cuba produk nie kerana di kuantan, ada pelanggan yang membeli dari emak saya mengakui yang produk nie alhamdulillah membantu anak dia yang gagap dan lambat membaca..Anak beliau dah x gagap lagi sekarang.. Untuk situasi anak akk insyaALLAH boleh tawwakkal kepada produk ini pula..=)

      Berkenaan pengedar, saya ucapkan terima kasih atas minat akak untuk menjadi pengedar produk ini..Untuk menjadi pengedar, perlu ada belian minimum dan beberapa syarat lain. Jumlah harga dan kuantii minimum order tu akk perlu msg ke no saya..=) Saya akan maklumkan melalui sms atau panggilan..

      Reply

  14. Posted by Hasnah Zakaria on March 11, 2010 at 3:48 PM

    Akak minat nk beli produk ni utk anak akak, tpi x ada ke pengedar kt Kelantan

    Reply

    • Posted by fyzul on March 11, 2010 at 4:13 PM

      Salam Kak Hasnah, Akk boleh terus beli melalui saya..Saya akan poskan ke rumah akak setelah akk membuat bayaran.
      Akk jgn risau, ramai juga org2 kelantan telah membeli dari saya sebelum ini. Semalam ada abg dari machang juga membeli dari saya..

      Sesiapa yang tiada pengedar lagi dikawasan mereka, boleh terus hubungi saya. Saya akan poskan produk ke alamat anda..=)
      TQ..

      Reply

  15. Posted by yus on March 3, 2010 at 5:27 AM

    Bagaimana cara makan produk nie untuk kanak-kanak berumur antara 8-10 tahun ?

    Reply

    • Posted by fyzul on March 3, 2010 at 6:15 AM

      cara makan adalah dikemam dibawah lidah atau kesap seperti makan gula-gula..produk ini megandungi sedikit glucose untuk memastikan kanak-kanak menggemari untuk mengambilnya tanpa di paksaan dari ibu bapa..namun perlu ada pengawasan agar tidak mengambil terlalu banyak melebihi aturan yang ditetapkan..=)

      Reply

  16. Posted by eisya on February 20, 2010 at 3:52 AM

    salam,

    sy bminat utk mcuba produk ni n br nk mcuba business tp sy x tau mcm mana.

    Reply

    • Posted by fyzul on February 20, 2010 at 4:54 AM

      assalamualaikum..
      terima kasih atas pertanyaan Cik Eisya yang berminat untuk mencuba produk ini.. Mohon untuk Cik terus hubungi saya sms atau call ditalian 013-7019350 untuk lebih details..terima kasih:)

      Reply

  17. Posted by FARIDAH BTE JAMIL on February 17, 2010 at 11:04 PM

    salam. Sy ni org. Sabah, sy nak cuba produk ni. Sy nak tmpah 3 botol

    Reply

  18. Posted by jun on February 17, 2010 at 2:59 PM

    salam…

    saya mcm berminat dgn produk ni. Tp saya pun student kat utm. so perlu ka kos2 penghantaran n bayaran secara on9 nie.
    klu nak face 2 face je bley x????
    soryla saye xpercaya sgt…

    lg 1 klu beli kat luar harga sama atau x?

    sekian, TQ

    Reply

    • Posted by fyzul on February 17, 2010 at 4:36 PM

      salam jun,

      saya telah buat promosi sepanjang bulan satu di UTM hari tu..ramai yang telah beli..Jun terlepas harga promosi tersebut..=)
      Saya buat bisness ini nak bantu sahabat2 yang ada masalah dan ingin tawakkal mencuba produk ini..
      Bukan ingin menipu sesiapa..

      harga disini sama dgn harga di luar..
      sama seperti wakil jualan lain jual diluar pada harga biasa RM28 sebotol..
      saya tau ada yang sukar percaya untuk membaut belian secara on9..
      Tetapi biz saya ini bukan nak tipu org..saya nak bantu org yang tak kenal dan belum tahu khasiat produk ini..
      Kalo berminat nak dapatkan di UTM boleh, sms saya naek cuti mid sem ini..
      Saya akan hantar face 2 face..=)

      Harga, saya boleh beri harga promosi sekiranya awk beli dua botol..xda masalah..sbb awk bace melalui blog saya..
      kos penghantaran tak perlu jika jumpa face 2 face..=)

      tQ..

      Reply

  19. Posted by sopiah jamin on February 17, 2010 at 8:29 AM

    salam,

    saya nak cuba satu botol. macamana nak bayar?

    Reply

    • Posted by fyzul on February 17, 2010 at 8:39 AM

      salam puan sopiah jamin,
      Puan boleh lihat di page “cara bayaran”..
      Ada cara bayaran dan no akaun saya.
      Puan nak cuba botol kecil atau besar? Saya sarankan akk ambil dua botol besar. Akk akan untung dari segi kuantiti dan boleh bertahan lama.
      Dewasa 1 botol besar boleh tahan dalam 40 hari, pelajar sekolah rendah dalam 2 bulan..

      Reply

  20. Posted by NIK SHAMSIAH on February 11, 2010 at 6:22 AM

    salam, i rasa tertarik dgn produk ini, tp bagaiman nak order dan jg bagaimana utk jd pengedar?

    Reply

  21. Posted by shafie on February 1, 2010 at 4:45 PM

    inginkan info

    Reply

    • Posted by fyzul on February 2, 2010 at 5:05 PM

      salam en shafie,

      boleh saya tahu en nak info yang bagaimana? saya tidak dapat menjawap persoalan en secara detail info yang dikehendaki..

      Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: